Red Rose ✖ M✪NSTER: A drinking straw holder?
"Remember you're always smiling within, your skeleton grins right under your skin."

Youtube of the Week
Red Rose

Blogger templates

Nov 5, 2011

A drinking straw holder?

Our fabulous drummer Linder told me about this during the tour, but I don't know if I believe him or not.. since I have never heard of this before and can not find any information at all about it on the internet.
If you know anything or find something, please let me know!

the world's most sold but unused invention?

a regular beverage can with coca-cola from the china airport

open it up

turn the pull-tab

put the straw in - done!

drink and enjoy lol


What do you think? Add a comment with some
thoughts and ideas. I find this very interesting!
Stay MAD!

7 comments:

  1. I have never seen that before. o___o

    ReplyDelete
  2. It's either genius, or just weird.... Can't decide... I think I'm leaning towards genius. :)

    ReplyDelete
  3. HAHAH varför har jag inte tänkt på det där innan?! :((
    Jag brukar, av nån anledning, alltid snurra runt den där pull-tab:en på det där viset men har aldrig tänkt på att man kan sätta ett sugrör där i, lol. Och skulle aldrig kunna komma på det själv heller... xD
    Ser roligt ut så nu ska jag dricka cola på burk på det där sättet i fortsättningen och bara för att jag såg det på din blogg kommer jag automatiskt komma och tänka på dig varje gång jag dricker cola på burk!

    ReplyDelete
  4. Hahaha, ett genidrag, där! :> (Nu måste jag börja dricka min läsk med sugrör bara för det. <^<)

    ReplyDelete
  5. Snusförnuftigt! Kul ide' men inget för mej. Vad tror du hände sist jag skulle dricka med sugrör? Har inte druckit med sugrör sedan jag var barn. Så jag stoppar sugrören i munnen och vänder upp och ner på drickan. Det gick av bara farten. Så jävla korkat.

    ReplyDelete
  6. Bahaha I do this with most of my cans xD Just turn the clip and you've got your DIY straw holder

    ReplyDelete
  7. My Sister is doing this since years! I don`t know if its just because they are geniuses or it`s really invented for this! but anyway awsome XD

    ReplyDelete